FAQs zodpovedané otázky
Často kladené otázky
Uzatvorenie zmluvného vzťahu a online proces registrácie je rýchly a intuitívny. V prvom rade je potrebné vyplniť kontaktný formulár na našej stránke alebo nás kontaktovať priamo – telefonicky: +421 911 025 039, prípadne e-mailom na adrese: sales@24-pay.com
Hneď po vyplnení formuláru vás osloví obchodný zástupca, s ktorým cez online formuláre vyplníte informácie, potrebné pre spracovanie cenovej ponuky. Po online odsúhlasení cenovej ponuky doplníte dokumentáciu a informácie potrebné pre spracovanie zmluvnej dokumentácie. Následne podpíšete zmluvu. Potom bude vykonaná implementácia platobnej brány v prostredí vášho e-shopu. Po implementácii vám budú zabezpečenou formou zaslané prihlasovacie údaje do účtu klienta.
Môžete. Nie je však potrebné si u nás zakladať viacero účtov z toho dôvodu, že v rámci jedného účtu si môžete pridať a samostatne spravovať viac vašich internetových obchodov.
Uvedený údaj si môžete pozrieť po prihlásení sa do svojho účtu klienta v sekcii „prehľad pred vyplatením“.
24-pay s.r.o. vás v e-maile nikdy nebude žiadať o zaslanie vašich osobných alebo prihlasovacích údajov. Všetka komunikácia z našej strany bude prichádzať iba z domény 24-pay.eu alebo 24-pay.com. Iná doména nie je na komunikáciu našimi zamestnancami používaná.
24pay podporuje: EUR, CZK, HUF a PLN. Klient je vyplácaný v mene, v ktorej je vedený e-shop.
Platba kartou, okamžité platby (pomocou bankových tlačidiel), bankový prevod, Pay by square (QR kód), Google Pay, Apple Pay, platby cez paysafecard kupónov, platba cez SMS
Vyúčtovanie je proces zúčtovania všetkých poplatkov spojených s používaním platobnej brány. Spoločnosť 24pay pripisuje prijaté finančné prostriedky od zákazníkov na účet klienta v pravidelných intervaloch, ktoré si zvolí pri podpise zmluvy.
Otvorenie účtu v 24pay je zadarmo. Cenová ponuka je pre klienta tvorená vždy individuálne, na základe priemerných obratov spoločnosti, priemernej výšky a počtu transakcií, skúseností a potenciálu internetového obchodu. V prípade záujmu o stanovenie cenovej ponuky nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom formuláru na stránke alebo telefonicky.
24pay pripisuje prijaté finančné prostriedky od zákazníkov na účet klientov v pravidelných intervaloch, ktoré si klient zvolí pri podpise zmluvy a to denne, týždenne, pol mesačne a mesačne.
Po odoslaní prihlasovacích údajov a podpísaní zmluvy sa zrealizuje nasadenie a implementácia – prepojenie internetového obchodu s platobným systémom 24pay. Po prepojení a otestovaní (vykonaní testovacej platby) bude aktivovaný váš účet v systéme a od tejto chvíle môžete začať prijímať platby od zákazníkov. Všetky údaje o uskutočnených platbách sú prístupné cez užívateľské rozhranie. Ďalšie detaily súvisiace s implementáciou môžete nájsť v dokumente implementačný manuál.
Prístupové údaje vám budú zaslané zabezpečenou formou ihneď po nasadení vášho internetového obchodu v našom systéme.
V prípade zabudnutia hesla nás, prosím, kontaktujte na e-mailovej adrese: podpora@24-pay.com.
Platobný systém 24-pay zabezpečuje realizáciu transakcií prostredníctvom vybraných bezhotovostných platobných metód v priebehu sekúnd. Väčšina platieb prebieha online v reálnom čase. 24-pay je kombináciou inovatívneho riešenia, vysokej bezpečnosti a vyspelých technológií garantujúcich účinnú podporu pri obchodovaní na internete.
Finančné prostriedky sa vyplácajú mene, v ktorej je vedený e-shop.
Nie, nemusíte. Môžete si vybrať platobné metódy, ktoré vy a vaši zákazníci preferujú. V rámci vytvorenia účtu vám budú aktivované iba tie platobné metódy, ktoré boli predmetom podpísanej zmluvy. Prípadnú aktiváciu/deaktiváciu ďalších platobných metód vám na požiadanie vykonajú naši zamestnanci.
Doklad o vyúčtovaní výdavkov (poplatkov) spojených s využívaním služieb platobnej brány je riadnym daňovým dokladom.
Poplatky sa strhávajú pri vyplácaní finančných prostriedkov na účet klienta. Pri každom vyplácaní je uvedená v prehľade aj suma všetkých poplatkov.
Pre developerov
S platobnou bránou je možné komunikovať vo všetkých štandardných programovacích jazykoch – C, C++, objective C, Java, Python, PHP a podobne.
Samozrejme, Vaše otázky ohľadom technickej podpory môžete smerovať na oddelenie IT a podpora. Technická podpora je Vám k dispozícii od 8:00 do 15:00 na e-mailovej adrese podpora@24-pay.com alebo na telefónnom čísle + 421 41 507 6367.
Testovacie prostredie majú developer a klient samozrejme k dispozícii. Pred ostrým spustením platobnej brány v internetovom obchode je nevyhnutné vykonať testovaciu platbu. Informácie ohľadom testovacieho prostredia zasielame po prejavení záujmu o implementáciu platobnej brány 24pay na vyžiadanie.
Áno, pre CMS Woocommerce, OpenCart, Magento, VirtuMart a PrestaShop máme vytvorené hotové platobné moduly. Pre ostatné CMS máme k dispozícii na vyžiadanie scripty/knižnice, pomocou ktorých jednoducho implementujete platobnú bránu 24pay.